رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی قم از وقوع چندین مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن (CO) در نقاط مختلف این استان طی یک روز خبر داد و نسبت به استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد در محیطهای بسته هشدار داد.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی قم از وقوع چندین مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن (CO) در نقاط مختلف این استان طی یک روز خبر داد و نسبت به استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد در محیطهای بسته هشدار داد.
تمامی حقوق مطالب برای "نگاه قم نو"محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری نگاه قم نو بلامانع است.
طراحی و اجرا : مهندسی رایانه رضوان
